Kaledu Laiskas Logo

Personalizuoti Kalėdų Senelio laiškai
Tiesiai iš Šiaurės Ašigalio

D.U.K. - DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Užsakiau laišką praėjusiais metais, ar šiais metais gausiu tą patį turinį?
Tiek Kalėdų Senelio laiško turinį, tiek žaidimus, tiek dizainus kasmet kuriame naujus, tad kiekvienais metais rasite kažką naujo ir nematyto.

Kaip atsiskaityti už prekes?
Už prekes galite atsiskaityti elektronine bankininkyste (per Stripe arba kevin. mokėjimų sistemą, į kurią būsite nukreipti automatiškai), bankiniu pavedimu arba dovanų kuponu. Užtikriname, kad visi mokėjimo būdai yra 100% saugūs.

Ar prekių kainos el. parduotuvėje yra pateiktos su PVM?
Visi mokesčiai į kainą yra įskaičiuoti.

Ar galite išrašyti sąskaitą?
Taip, sąskaita yra sugeneruojama automatiškai ir iškart, po atlikto mokėjimo, yra išsiunčiama el. paštu.

Kiek kainuoja pristatymas?
Siuntimas paštu Lietuvoje paštu – 0.99€; paštomatu – 2.49€; į užsienį – 4.99€.

Kaip galėčiau atsiimti prekę?
Mūsų prekėms teikiame pristatymą Lietuvos paštu neregistruotu laišku arba Omniva / LP Express paštomatais. Jei dėl tam tikrų priežasčių pristatymo būdas Jums nėra tinkamas, prašome susisiekti su mumis el. paštu: [email protected], arba telefonu: +370 687 81 441.

Ar siunčiame laiškus į užsienį?
Taip, galime pristatyti laiškus į bet kurią šalį, siuntimas į kitą šalį kainuoja 4.99€ mokestį.

Per kiek laiko pristatysite laišką?
Laiškai Lietuvoje yra pristatomi per 2 d.d., o laiškai į užsienį per 14 d.d. (šventiniu laikotarpiu, dėl didelio srauto, pristatymas gali vėluoti). Užsakant turėsite opciją pasirinkti tolimesnę laiško ir kitų produktų išsiuntimo datą, todėl laišką galite užsakyti šiandien, o gauti jums patogesniu metu.
*Prašome atsižvelgti, kad šventiniu laikotarpiu siuntos gali vėluoti. Negavus siuntos per 14 dienų, arba 3 dienos iki Kalėdų, prašome mus informuoti.
**Į pristatymo terminą įeina laiškų gamyba, kuri trunka 1-2d.d.

Ar spėsite pristatyti laišką iki Kalėdų?
Taip, užtikriname, kad laiškas atkeliaus iki švenčių, jei visa kontaktinė informacija buvo užpildyta teisingai.

Ką daryti, jei laiško negavau per nurodytą pristatymo terminą?
Prašome atsižvelgti, kad šventiniu laikotarpiu siuntos gali vėluoti. Negavus siuntos per 14 dienų prašome mus informuoti skiltyje “Vėluoja laiškas” arba el. paštu. Už nepristatytas siuntas dėl pateikto netikslaus adreso neatsakome.

Ką daryti, jei prekė neatitiko mano lūkesčių? Ar galiu ją grąžinti?
Jei prekė neatitiko Jūsų lūkesčių, grąžinimai nėra priimami, tačiau labai laukiame tiek Jūsų šiltų atsiliepimų, tiek kritikos – tobulėjimui ribų nėra. Jei prekę gavote sušlapusią, purviną, ar kitaip pažeistą, prašome su mumis susisiekti el. paštu: [email protected] nurodydami pažeidimą bei nuotraukas.

Ar galiu pakeisti savo kontaktinį adresą ar atšaukti užsakymą?
Taip, nedelsiant susisiekite su mumis nurodydami užsakymo numerį, naujus kontaktinius duomenis ir atšaukimo priežastį.

Norime įsigyti didelį laiškų kiekį savo įmonės darbuotojų vaikams, kaip būtų patogiausia tai atlikti?
Susisiekite su mumis el. paštu: [email protected], arba telefonu: +370 687 81 441, rasime patogiausią būdą kaip surinkti duomenis apie vaikus ir pateikti informaciją mums, galėsite apmokėti bankiniu pavedimu ir prireikus išrašysime sąskaitą faktūrą.

Ar galima įsigyti dovanų kuponą?
Taip, norint įsigyti elektroninį dovanų kuponą, susisiekę su mumis el. paštu. Dovanų kuponas bus gražiai apipavidalintas su vienkartinio panaudojimo nuolaidos kodu sutartai sumai ir pageidaujamu tekstu.